برگشتی و هستی از چشمم افتادی
الان که هر چند روز یک بار جوابت و میدم یعنی دوست ندارم
بفهم و دورم نپلک
این درسته که ما بزرگترین ضربه زندگیمونو از عزیزترین ادم زندگیمون میخوریم
دیگه بهت فکر نمیکنم
واست هدیه نمیخرم
واست نمینویسم
فقط خرید میکنم میرم بیرون
کمتر نت میگیرم
کمتر میام سمت گوشیم
میرم باشگاه
حالم خوبه..بهتره
دیگه نمیذارم افسرده شم...خودکار و روان نویسای رنگیمیخرم
جورابایخوشگل میخرم
اما خیلی تنهام
باطله های روزانه ...
ما را در سایت باطله های روزانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42