58

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

اون افرادی که بیشتر از خودم دوسشون دارم و

بیشتر از خودم بهشون اهمییت میدم

در نود درصد مواقع بهم ثابت میکنن

هیچ ارزش و معنایی واسشون ندارم

دریغ از ذره ای محبت از این ادم ها!

امروز اصلا احساس خوبی نداشتم

همه نزدیکا این حس و باهم بهم القا کردن

خانواده دوست و اون.

صد البته خودم باعث میشم.خودم این اجازه رو میدم بهشون.یا از روی مهربونی یا اجبار

هرچی از ادما دور تر باشم اروم تر و خوشحال ترم.هرچند احساس خالی بودن میکنم ولی راحت ترم.

اصلا دوست ندارم تا اخر شب بیدار بمونم و باز خودخوری کنم.

باطله های روزانه ...

ما را در سایت باطله های روزانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت: 19:51

صفحه بندی