اون افرادی که بیشتر از خودم دوسشون دارم و
بیشتر از خودم بهشون اهمییت میدم
در نود درصد مواقع بهم ثابت میکنن
هیچ ارزش و معنایی واسشون ندارم
دریغ از ذره ای محبت از این ادم ها!
امروز اصلا احساس خوبی نداشتم
همه نزدیکا این حس و باهم بهم القا کردن
خانواده دوست و اون.
صد البته خودم باعث میشم.خودم این اجازه رو میدم بهشون.یا از روی مهربونی یا اجبار
هرچی از ادما دور تر باشم اروم تر و خوشحال ترم.هرچند احساس خالی بودن میکنم ولی راحت ترم.
اصلا دوست ندارم تا اخر شب بیدار بمونم و باز خودخوری کنم.
باطله های روزانه ...ما را در سایت باطله های روزانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42