
یِ جا هم هست که شاعر می فَرماید: "اَندوه بُزرگیست...چه باشی...چه نَباشی" خُب شاعر دُرُست می فَرماید :)...
ادامه مطلب
دُرسته کِه پیشگیری بهتر اَز درمانِ... ولی خُب وقتی مُبطلا شُدی بهتره باهاش اُنس بگیری و تَرکش نکُنی... آخه تَرک عادَت موجبِ مَرَز است !!...
ادامه مطلب