یِ حس بَد کل وُجودِت و فرا بگیره و حِس کنی نه راه برگشتی مونده و نه راه رفتی :) من پلای پُشت سرم و خراب xa0کردم دُرست...تو چرا راهِ پیشِ روم و بستی؟! :)...