
خُب یِ سریا مِثلِ "خود اِرضایی"میمونن!! با دیدن یِ چیزایی تحریک میشی و میری سمتشون.. لذت میکنی و اَشک میریزی.. پشیمون میشی.. ولی دیگه نمیتونی xa0ترک کُنی.. کافیه چشمت به یِ پی اِمشون بیوفته.. روز اَز نو روزی اَز نو! اِنگار نَه اِنگار کِه گُفتی دیگه عُمرا باش هَم کلام نمیشم :)) xa0...
ادامه مطلب